موبایل مجانی

موبایل مجانی
سلام
یک ماه پیش به من ایملیی اومد که باور نکردم چی بود
موبایل رایگان
همینطور هست من هم باور نکردم
فکر کرد که مثل همه تبلیغات الکیه

تیری در تاریکی زدیم
خوندم و عضو شودم حالا دیروز گوشی برام اومد به خاطر همین میگذارم تا شما هم عضو بشین مدت اومدن گوشی حدود 3 هفته هست گوشی که من انتخاب کرده بودم ایفون 16گیگ

دروغ نیست واقعیت داره

عضویتش هم رایگانه (به نظر من که هیچ ضرری نداره

ادامه مطلب ...

پیامک تبلیغاتی

 چند روزی هست که با سایتی آشنا شده ام که برای کاربرانش پیامک تبلیغاتی میفرسته و به ازای هر پیامکی که دریافت کنید، مبلغی رو به حساب شما واریز میکنه .

                                با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

                                            عضویت در این سایت

باکسفا

شما به عنوان یک عضو می توانید شروع به دیدن تبلیغات کنید و درآمد کسب کن

با مشاهده ی تبلیغات در باکسفا، درآمد کسب کنید!

شما کاربران اینترنت، می توانید از طریق عضویت رایگان در باکسفا، فعالیت تجاری خود را آغاز نموده و شروع به کسب درآمد کنید. فعالیت در این سیستم نیازمند هیچ گونه سرمایه ی اولیه ای نمی باشد و شما تنها با صرف زمانی مشخص در روز و مشاهده ی تبلیغات، درآمد به دست می آورید. سیستم ما به گونه ای طراحی شده که با فعالیت مستمر و هدفمند هر کاربر، درآمد او به صورت روزانه افزایش پیدا می کند؛ طوری که با گذشت مدتی نه چندان زیاد، به درآمد ماهیانه ی مستقل و بسیار مناسبی خواهید رسید.

شما در باکسفا:
- روزانه حداقل 5 تبلیغ برای مشاهده خواهید داشت؛
- به ازای هر تبلیغی که مشاهده می کنید بین 10 تا 250 ریال درآمد کسب می کنید؛
- به ازای هر تبلیغی که زیرمجموعه تان مشاهده می کند بین 10 تا 125 ریال درآمد کسب می کنید؛
- زمانی که درآمدتان حداقل به 20000 ریال رسید، آن را دریافت خواهید کرد!